Postez un subiect despre inmatricularea unei rulote, avand in vedere ca exista destule persoane care doresc sa afle despre acest aspect.
Aducand mereu rulota din Olanda, am sa incep cu detaliile legate de actele necesare inmatricularii in Romania, unei astfel de rulote.

Pentru o rulota adusa din Olanda, actele necesare inmatricularii in Romania sunt urmatoarele:
-cele trei file din totalul de patru al actului de indentitate al rulotei (o fila ramanand la cel care a vandut-o in Olanda), cunoscute sub numele de DELL 1,2,3;
-actul de radiere cunoscut sub numele de RDW, act ce trebuie sa aiba stampila cu data radierii din Olanda si cu numarul de inmatriculare pentru export si in care sa fie trecute datele celui care a cumparat rulota;
-factura de vanzare-cumparare;-numarul de inmatriculare trecut in RDW;

Se pare ca nu se mai cere in toate orasele tarii traducerea acestor acte, un fapt imbucurator pentru multi.
Pentru rulota adusa din Germania, actele necesare sunt cele ca si la autoturisme:
-cartea de origine a rulotei (Brief-ul mare);
-certificatul de inmatriculare (Brief-ul mic)
-contractul de vanzare-cumparare;-numarul de inmatriculare;

La o rulota adusa din Anglia, stiindu-se faptul ca rulota, remorca, sunt considerate un accesoriu si nu au un numar de inmatriculare dedicat, numarul fiind cel al masinei care tracteaza, nu este nevoie decat de
-factura rulotei, asta in cazul ca exista un asemenea document;
-contract de vanzare-cumparare;

Un fapt asemanator, referitor la numarul de inmatriculare identic cu al vehicolului care tracteaza, exista si in Belgia sau Olanda, in situatia in care rulota nu depaseste greutatea de 750 kg.

Ce trebuie retinut, in majoritatea cazurilor, fara exceptie, consta in verificarea seriei de sasiu aflata pe cadrul rulotei, nu doar verificarea acelei etichete ce este atasata pe caroserie, eticheta in care este trecuta seria de sasiu, greutate maxima si in unele cazuri si anul de fabricatie.

Mult succes!

Anunțuri